AUTO----------[1]

Pagina 40 din 41 Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41  Urmatorul

In jos

AUTO----------[1]

Mesaj Scris de Admin la data de 25.03.07 18:45



Ultima editare efectuata de catre Admin in 18.10.11 1:47, editata de 1 ori
avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos


Automobilele Romaniei interbelice

Mesaj Scris de Admin la data de 16.06.07 20:51

avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Acei oameni minunați și mașinile lor umblătoare

Mesaj Scris de Admin la data de 25.05.07 7:29

Acei oameni minunați și mașinile lor umblătoare
de Alina ALEXE | 25 MAI 2007
Înainte ca Vuia sau Coandă să facă istorie, au existat ei, vitezomanii anonimi ai marilor orașe. Iată câțiva dintre cei care au îndrăznit să viseze la mai mult, mai repede, mai bine.
http://www.gandul.info/acei-oameni-minunati-masinile-umblatoare.html?3895;318951
Vitezomanul Gică...
Primele automobile sunt aduse în România pe la 1895: la Craiova, 3 Benz cu 4 locuri, la Fălticeni, un triciclu Bollé, la Tecuci, un Rochet-Schneider și la București, un Peugeot. În 1904, numărul acestora ajunge la 41, justificându-se astfel înființarea (5 aprilie 1904) a Automobil Clubului Român, cu 27 de membri. Încetul cu încetul, nu era marcă de automobil care să nu fie adusă și încercată în Capitală.
Gheorghe Asan, un avut proprietar de mori, cumpără din Belgia un Panhard care este înscris în circulație cu numărul 1 (numerele de înmatriculare ajung în perioada interbelică la patru cifre). Și începutul de veac avea un vitezoman, Gică, numai bun de pus în cântece și poezele. Doctorul Tomescu sperie Bucureștiul cu un Oldsmobile stil Victoria, mergând cu viteza fantezistă de 15 km pe oră, pe o stradă plină de olteni, căruțe și florărese guralive. Se știe că șoferii care se aventurau cu viteze de ajungeau să primejduiască viața oamenilor erau arestați și supuși de jandarmi batjocurii publice. Împricinatului, după ce plătea globire – amendă – la primărie, îi erau legate mâinile la spate, iar de gât îi era atârnată o plăcuță pe care scria cu litere mari, sunând a ocară, cuvântul: ȘOFER.
Treptat, bărbatul la volan capătă prestanță, fiind considerat un fel de îmblânzitor al automobilului (nu se prea folosea cuvântul „mașină”). Nici femeile nu se lasă mai prejos: după ce și-au tăiat părul, au început să poarte pantaloni și să facă sport, s-au apucat și de condus.
Între războaie, se vedeau pe străzi toate tipurile de automobile: coupé-uri, break-uri, berline. Și multe mărci: Fiat, Dodge, Mathis, Renault, Lincoln, Buick, chiar și Rolls Royce. Când nu se duceau la curse de trap, bucureștenii se distrau participând la cursa de automobile sport de pe șoseaua Jianu, dintre Piața Victoriei și hipodromul Băneasa. Prima cursă automobilistică fusese organizată în 1904 pe ruta București-Giurgiu, fiind câștigată de George V. Bibescu. Ulterior, a câștigat prestigiu cursa București-Brașov, recunoscută pentru lungimea și pericolele ei.
La începutul secolului al XX-lea, mașina era condusă de proprietar sau de alt mușteriu cu tupeu, căci, la acea dată, nu se cerea încă permis de conducere. Cursurile „Școlii de mecanici conducători“ se deschid prima oară în București, în luna martie a anului 1911. În prima grupă au fost înscrise 12 persoane. Condițiile de înscriere erau următoarele: vârsta minimă de 18 ani, studii, certificat de bună purtare, stare satisfăcătoare a sănătății și plata unei taxe. După cum ne spune o istorie a examenelor auto îngrijită de Poliția Română, cursurile se desfășurau după o rânduială bine stabilită: dimineața, „teoria automobilului”, după-amiaza, „practica” - repararea mașinii și „conducerea auto”. Cele mai importante capitole din teorie erau: „neomorârea oamenilor”, „scoaterea de fum a mașinilor”, „reguli de circulație fără a speria caii”. La final, acești 12 elevi au susținut examenul la Serviciul de circulație al Poliției Capitalei. Examenul a avut două etape: proba de viteză pe șosea și cea de „frânare instantanee”. A doua probă era considerată cea mai dificilă, mai ales în momentul în care examinatorul arunca în fața roților automobilului în viteză un sac umplut cu paie sau talaș de lemn.

Se știe că șoferii care se aventurau cu viteze ce ajungeau să primejduiască viața oamenilor erau arestați și supuși de jandarmi batjocurii publice. Împricinatului, după ce plătea globire – amendă – la primărie, îi erau legate mâinile la spate, iar de gât îi era atârnată o plăcuță pe care scria cu litere mari, sunând a ocară, cuvântul: ȘOFER.
avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Ferrari, 60 de ani de istorie

Mesaj Scris de Admin la data de 24.05.07 16:10

Ferrari, 60 de ani de istorie





Cel mai cunoscut constructor italian de modele sport împlinește, în această lună, șase decenii de existență. Pentru a marca evenimentul, Scuderia a demarat, încă de la începutul anului, un tur mondial ce se va încheia luna viitoare la uzinele din Maranello.

Scuderia Ferrari împlinește în acest an șase decenii de existență, în care sporturile cu motor au deținut prim planul activității uzinelor de la Maranello. În mai 1947, Enzo Ferrari a decis să înființeze compania ce-i poartă numele, avînd ca obiect de activitate participarea în competițiile de turisme și de Grand Prix. Filosofia lui „Il Commendatore“, așa cum era supranumit bătrînul fondator, presupunea ca producția modelelor stradale să aibă drept unic scop finanțarea departamentului de competiții. De aceea, versiunile Ferrari au fost întotdeauna manufacturate în serie limitată, de unde și prețul de vînzare exorbitant, faima și cercul select de proprietari pasionați care au contribuit la șlefuirea unei veritabile legende de-a lungul anilor.

Pentru a sărbători cum se cuvine evenimentul, conducătorii producătorului italian au pus la punct un adevărat maraton mondial, care va dura aproximativ cinci luni. Acesta a început pe 29 ianuarie, la Abu Dhabi și se va încheia pe 23 iunie la Maranello, unde se află fabrica Ferrari. Maratonul a pornit din Orientul Mijlociu și și-a stabilit ca puncte de trecere China, Japonia, Australia, Africa de Sud și Europa, unde delegația Ferrari va poposi în majoritatea țărilor. Ștafeta italiană va cuprinde un total de 10.000 de posesori de Ferrari, care își vor afișa mașinile de colecție de toate vârstele, fiind primiți, într-un cadru festiv, la toate ambasadele Italiei din țările vizitate. De asemenea, pe 16 iunie, ministrul Afacerilor Externe din Italia va organiza o ceremonie specială la Palazzo di Farnesina, din Roma, unde se va desfășura o licitație în scopuri caritabile, iar fondurile strânse vor fi donate copiilor nevoiași.

Maratonul Ferrari a fost inaugurat oficial de Piero Ferrari, fiul lui Enzo Ferrari, care ocupă funcția de vicepreședinte al companiei. Acesta a vorbit despre talentul și viziunea tatălui său, care a creat o marcă puternică, recunoscută la nivel mondial ca și un simbol al Italiei. De asemenea, Ferrari i-a adus un omagiu și președintelui Ferrari, Luca di Montezemolo, care a readus marca în prim-plan la nivel mondial în ultimii 15 ani, atât din punct de vedere al imaginii, cât și financiar. Printre acțiunile speciale întreprinse cu ocazia celebrării a 60 de ani de existență a mărcii, Ferrari a construit 60 de modele speciale unicat. Acestea vor parcurge tot traseul mondial realizat în aceste luni și se disting prin faptul că fiecare este legată de unul dintre cele mai importante momente din istoria mărcii, de la titlurile mondiale de Formula 1, cucerite de Alberto Ascari și marele Michael Schumacher și până la modelele de mare calibru GTO, F40 sau Enzo.

Aceste modele Ferrari unice se bazează pe cel mai scump Granturismo al Scuderiei în prezent, 612 Scaglietti, care reprezintă o adevărată capodoperă a tehnologiei moderne. Mașinile oferă culori exterioare în două tonuri, combinații sofisticate de tapițerii la interior, precum și o inovație Ferrari: noul plafon panoramic electrocromic. Gradul de opacitate al acestuia poate fi reglat în funcție de preferințele pasagerilor. Mașinile sunt unice și prin faptul că fiecare dintre acestea are montat pe tunelul central o siglă care reprezintă unul dintre cele 60 de momente memorabile din istoria Ferrari.
Profituri uriașe
Împlinirea a 60 de ani de existență reprezintă și un moment de cotitură în istoria financiară a mărcii italiene. Anul 2006 a fost unul dintre cele mai de succes pentru Ferrari, care a obținut venituri în valoare de 1,44 miliarde de euro, în creștere cu 12,3% față de 2005, în timp ce profitul a ajuns la 183 milioane de euro, cu 17% mai mare față de anul precedent. În plus, livrarea a 5.650 de mașini a reprezentat un alt record demn de invidiat al lui Ferrari. Compania italiană a semnat un contract cu Aldar Properties, companie arabă care va construi Parcul Tematic Ferrari, pe insula Yas, din Emiratele Arabe Unite. Proiectul va asigura dezvoltarea a numeroase parcuri de distracții, hoteluri, restaurante și altele, suprafața totală a parcului fiind de 250.000 de metri pătrați. Investiția totală a antreprenorilor arabi va ajunge la circa 600 de milioane de euro.






avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Cele mai tari mașini din lume sunt la București

Mesaj Scris de Admin la data de 24.05.07 8:05

Cele mai tari mașini din lume sunt la București
de Adriana MARGARIT/GANDUL | 24 MAI 2007
Un Ferrari, o Pagani Zonda și un Koenigsegg. Fac parte din topul celor mai exclusiviste mașini create vreodată, prețul fiecăreia fiind de sute de mii de euro. Le veți putea vedea (sau cumpăra) începând de azi și în București.
Mașinile par să-i fi captivat definitiv pe români. Așa se explică frecvența cu care, la București, au loc evenimente auto la care fanii din România ai cailor putere nici nu visau până mai ieri. După ce fostul pilot de Formula 1 Jacques Laffitte a făcut, cot la cot cu maidanezii, câteva ture în jurul Palatului Parlamentului, capitala României găzduiește un alt eveniment auto de anvergură: Luxury Car Show – una dintre cele mai spectaculoase expoziții de mașini de lux din lume, desfășurată până acum în doar câteva dintre capitalele Europei: Geneva, Monaco, Frankfurt, Viena, Paris.
Și vecinii noștri unguri le-au văzut pe frumoasele ce vor rupe inimile multor români și, probabil, și buzunarele câtorva. În fond, pe ei trebuie să-i seducă în primul rând aceste exemplare dotate cu peste 500 de cai putere fiecare, precum Enzo Ferrari (850.000 euro), Koenigsegg (650.000 euro) sau Pagani Zonda Roadster (720.000 euro). Așa speră și organizatorul evenimentului, Al Roudhan Bader. El explică de ce a ales Bucureștiul dintre capitalele Europei de Est, pentru prezentarea acestui megashow pe roți: “Economia românească s-a dezvoltat foarte bine în ultimii ani, iar în industria auto s-au înregistrat creșteri spectaculoase și semnele de stabilitate sunt clare. În plus, în Europa de Est piața mașinilor de lux a crescut, așa că organizarea unei expoziții de genul acesta deschide oportunități excelente de business”. Valoarea totală a mașinilor este de aproximativ 10 milioane de euro. Orice model poate fi cumpărat sau comandat chiar în cadrul expoziției. Luxury Car Show București 2007 este organizat la Țiriac Expo, amplasat în zona fostului Metro Otopeni din apropierea Aeroportului Henri Coandă. Expoziția deschisă ieri poate fi vizitată până luni, contra sumei de 15 lei.
Valoarea totală a mașinilor expuse la Luxury Car Show este de 10 milioane euro. Multe dintre ele, prezente în România în premieră absolută, sunt produse manual, în serie limitată. Printre mărcile care completează lista invitaților se numără Spyker, Aston Martin, Mansory Tunning (care ne va arăta cele mai reușite mașini tunate din lume), Maybach, Porsche, Jaguar, Rolls Royce, Bentley, Cadillac, Land Rover, Lexus, Harley Davidson și Walz Hardcore Cycles, dar vor fi expuse și mașini de Formula1. Nu doar cu ceea ce creează constructori de supercaruri vor face cunoștință românii, ci cu înșiși designerii câtorva dintre exponate: Horacio Pagani, Christian von Koenigsegg și Peter van Rooy n-au nevoie de nici o prezentare printre iubitorii de mașini.
Koenigsegg CCX
(CCX este abrevierea de la Competition Coupe X)
Motor - 4.7 litri V8 supraalimentat
Putere - 806 CP
Accelerație - 0-100 km/h - 3,1 secunde
Viteză maximă – 403 km/h
Preț – 650.000 euro


Pagani Zonda Roadster
Motor AMG V12 de 7,3 litri
Putere - 650 CP
Accelerație - 0-100 km/h - 3,6 secunde
Viteză maximă - 300 km/h.
Preț - 720.000 euro


Enzo Ferrari
Motor 6 litri V12
Putere - 651 CP
Accelerație - 0-100 km/h - 3,2 secunde
Viteză maximă – 350 km/h
Preț - 850.000 euro
avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Trabantul implineste 50 de ani

Mesaj Scris de Admin la data de 21.05.07 17:49

avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Golf de 650 cai putere

Mesaj Scris de Admin la data de 21.05.07 17:15

Golf de 650 cai putereConceptul GTI W12 este pe departe cel mai puternic Golf lansat pana acum. El dispune de 650 de cai putere si poate atinge o viteza maxima de 325 de km/h.

Dupa Audi TT Clubsport quattro, prezentat ieri, intrunirea VW GTI de la Worthersee 2007 a mai adus in atentia publicului o creatie impresionanta: conceptul Golf GTI W12.

La exterior masina impresioneaza prin garda la sol foarte coborata, prin prizele de aer mari, capabile sa raceasca motorul puternic, si prin acoperisul special creat pentru a actiona ca un spoiler.

Sub capota sta ascuns un motor bi-turbo cu 12 cilindri de 6.0 litri care dezvolta 650 de cai putere la 6000 de rpm si un cuplu motor de 750 Nm la 4500 rpm. Cu un asemenea motor, performantele nu se lasa deloc asteptate: acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 3.7 secunde si o viteza maxima de 325 km/h.
avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Flexibilitate în oraș: noul Opel Agila

Mesaj Scris de Admin la data de 19.05.07 11:08

avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Cum arata viitorul Chrysler?

Mesaj Scris de Admin la data de 17.05.07 8:46

Cum arata viitorul Chrysler? Reprezentantii Cerberus Capital Management, noul proprietar al Chrysler, au iesit ieri la rampa si au anuntat ce strategie vor aplica pentru repunerea pe picioare a producatorului auto care, doar in primul trimestru al acestui an, a inregistrat pierderi de 2 miliarde dolari. Poate cea mai importanta miscare din noua strategie de relansare a Chrysler este pastrarea de catre companie a celor trei branduri - Jeep, Dogde si Chrysler. Directorul executiv al producatorului auto, Thomas W. LaSorda, a anuntat, ieri ca intelegerea prin care fondul de investitii Cerberus Capital Management preia 80,1% din divizia americana a DaimlerChrysler include si pastrarea celor trei branduri si realizarea de investitii pentru recistigarea unei cote de piata semnificativa. "Cele trei branduri ramin impreuna, nu ...


avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Chevrolet Epica și Kia Magentis, atacul coreenilor la Volksw

Mesaj Scris de Admin la data de 11.05.07 18:05

avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Ford si General Motors, in cursa pentru preluarea Automobile

Mesaj Scris de Admin la data de 25.04.07 8:34

Ford si General Motors, in cursa pentru preluarea Automobile Craiova AVAS va incepe negocierile pentru privatizarea Automobile Craiova, in luna iunie sau iulie, cu o singura companie, pina in prezent fiind depuse oferte neangajante de catre companiile Ford si General Motors, au declarat Mediafax surse guvernamentale. AVAS, actionarul majoritar al Automobile Craiova, a anuntat ca scoate la vinzare un pachet de 72,4% din actiunile companiei, asteptind scrisori de intentie neangajante din partea investitorilor interesati pina cel mai tirziu la 25 aprilie. Potrivit surselor citate, in perioada imediat urmatoare va fi elaborat caietul de sarcini si va fi publicat un anunt de privatizare pentru depunerea ofertelor angajante. Inceperea negocierilor este estimata pentru luna iunie sau iulie in functie de termenul care se va acorda investitorilor, conform surselor. ...


avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Nissan `taie` 1.500 de locuri de munca in Japonia

Mesaj Scris de Admin la data de 25.04.07 8:34

Nissan `taie` 1.500 de locuri de munca in Japonia Nissan Motor a anuntat, recent, ca va renunta la 1.500 de angajati in Japonia, printr-un program de pensionari anticipate, in incercarea de a impulsiona performantele financiare, in contextul reducerii nivelului de vinzari. Tot recent, compania a mai restructurat 775 de posturi in Statele Unite, apelind la o metoda similara. Pentru a impulsiona vinzarile pe piata japoneza si pentru a atinge previziunile referitoare la comercializarea a 4,2 milioane masini, pina in 2009, Nissan a anuntat ca va propune, in acest an fiscal, 11 modele de autovehicule lansate deja, dar supuse unor facelifturi.


avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Toyota devine cel mai mare producator auto din lume

Mesaj Scris de Admin la data de 25.04.07 8:32

Toyota devine cel mai mare producator auto din lume Japonezii de la Toyota au reusit sa ajunga pe primul loc in topul mondial al producatorilor de automobile, punind capat unei dominatii de peste cinci decenii a companiilor americane. Compania Toyota a reusit sa depaseasca rivalul american General Motors si a devenit, astfel, cel mai mare producator de profil din lume, a declarat, recent, un reprezentant al firmei japoneze. Potrivit datelor furnizate de companie, Toyota a vindut, doar in primele trei luni ale acestui an, 2,348 de milioane de vehicule, in timp de General Motors, concurentul direct, a comercializat 2,26 milioane de masini. Modelele Toyota care au sustinut vinzarile companiei sint hibridul Prius si noul Camry Sedan. In timp ce Toyota se bucura de un succes din ce in ce mai mare pe toate pietele unde este prezenta, rivalul Gene ...


avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Cel mai scump Ferrari din lume!

Mesaj Scris de Admin la data de 22.04.07 8:36

avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Superlative 2007

Mesaj Scris de Admin la data de 20.04.07 12:08

Superlative 2007
Audi RS4

Audi RS4 este „Automobilul de performanta al anului”, iar Audi TT Coupé - „Automobilul cu cel mai bun design al anului” Un
avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Masina anului 2007

Mesaj Scris de Admin la data de 16.04.07 12:17

Masina anului 2007
Lexus LS460 a fost desemnată mașina anului 2007 în lume, în cadrul Salonului auto de la New York, care a început în 4 aprilie și se află încă în desfășurare. Câștigătorul, care a devansat modelele Audi TT (locul 2) și noul Mini (locul 3), a fost ales dintr-o listă inițială de 28 de mașini, nominalizate de juriul "Mașina Anului” format din jurnaliști auto.
Toți concurenții au fost notați pornind de la stil, calitate și până la performanță și siguranță. Juriul a votat inițial, în ianuarie 2007, pentru a stabili un top 10 al finaliștilor, din care a fost aleasă "Mașina Anului 2007”.
Limuzina Lexus LS460 folosește conceptul de design “L- finesse”, care reprezintă noua filosofie pentru divizia de lux a celor de la Toyota și are menirea de a ridica vânzările Lexus la peste 500.000 de unități în 2007.
Odată cu apartenența la segmentul de lux apare și necesitatea dezvoltării. În acest sens, LS460 oferă pentru pasagerii din spate două scaune individuale ce dispun de reglaj electric, încălzire și ventilație, precum și de comenzi ale sistemelor audio și de climatizare. Portierele dispun de sistem cu retractare automată în cazul în care acestea nu au fost închise corespunzător.
Motorul V8, de 4.6 litri, dezvoltă 380 CP și 493 Nm. Grație cutiei de viteze automate cu 8 rapoarte, sprintul de la 0 la 100 km/h se face în doar 5.7 secunde, în timp ce consumul mediu indică 11.1 litri pentru 100 km, cam la fel ca cel al unui Audi Q7.
Până la sfârșitul anului se vor lansa și modelele LS600h și LS600hL, primul hibrid din segment și, respectiv, versiunea cu distanța dintre axele osiilor mărită. Prețul pentru LS460 nu este tocmai mic - 60.000 de euro, însă se poziționează sub cel al limuzinelor de lux germane.
În 2006, titlul de "Mașina Anului în lume” a fost câștigat de BMW Seria 3, iar în 2005, de Audi A6.
avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Prezentare - Fiat Bravo, renașterea italiană

Mesaj Scris de Admin la data de 15.04.07 11:32

avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Primul american la conducerea Toyota

Mesaj Scris de Admin la data de 14.04.07 7:35

Primul american la conducerea Toyota Pentru prima data in istoria de 72 de ani a companiei japoneze Toyota, un american a ajuns intr-o functie de conducere. Compania a anuntat, ieri, ca presedintele filialei Nord-Americane, James Press, a devenit primul american din cadrul consiliului director al companiei- mama. Aceasta miscare vine in urma temerilor conform carora Toyota are de suferit pe teritoriul american din pricina unor divergente de ordin politic. Problemele japonezilor provin din cauza dezvoltarii mult prea rapide a Toyota pe teritoriul american, aceasta in conditiile in care companiile americane au stagnat, iar unele chiar au scazut la capitolul vinzari. De asemenea, numirea lui Press in cadrul consiliului director arata importanta pe care o acorda Toyota pietei americane. Promovarea in functie a americanului survin ...


avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Masinile care isi schimba culoarea in functie de unghiul opt

Mesaj Scris de Admin la data de 13.04.07 7:57

Masinile care isi schimba culoarea in functie de unghiul optic

Viitorul autoturismului dumneavoastra este pe cale de a se schimba, cel putin din punctul de vedere al aspectului cromatic. O serie de cercetatori si specialisti in vopsea pentru masini au plecat la atac. Ei creeaza adevarate opere de arta pe patru roti ale caror culori se schimba in functie de unghiul din care sint privite. Astfel, este posibil ca o masina roz sa se transforme intr-una alba intr-o secunda. Culorile care isi schimba pigmentii nu sint o descoperire noua in domeniu, dar prin intermediul tehnologiei avansate au intrat in vizorul iubitorilor de autoturisme care s-au delectat cu pigmentii jucausi la diferite tirguri auto. Brusc, vechile vopsele au devenit plictisitoare si neatractive. La salonul auto din New York, desfasurat luna aceasta, designerul exterior al General Motors, ...


avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Rolls Royce scoate pe piata noul model blindat, Phantom

Mesaj Scris de Admin la data de 10.04.07 16:34

Rolls Royce scoate pe piata noul model blindat, Phantom
Rolls Royce va oferi clientilor o noua versiune blindata a modelului Phantom. Modelul este conceput astfel incat sa ofere un nivel ridicat de protectie, intr-un cadru extrem de luxos.

Noul model va aparea pe piata si intr-o versiune de baza, neblindata. Cu toate acestea, cele doua versiuni seamana leit, neexistand nici o diferenta vizibila nici la exterior si nici la interior.

Rolls Royce Pantom este echipat cu o tehnologie revolutionara bazata compoziti si metal tratat special, menit sa ofere protectie. Spatiile deschise sunt acoperit cu sticla groasa foarte rezistenta.

Pentru a primi standardul VR7, ficecare nou model trebuie testat independent impotriva penetrarii gloantelor sau a exploziilor cu grenade. Sasiul masinii este din aluminiu, iar componentele din care sunt alcatuite suspensiile au fost intarite pentru a suporta o eventuala modificare de greutate. Cu toate acstea, motorul ramane neschimbat.

Acesta va propulsa pana la 453 CP, la o torsiune de 720 Nm. Rolls Royce va construi modelul Phantom, versiunea de baza dupa care masina va fi blindata, in functie de cerinte de catre un alt constructor. Piata auto din Orientul Mijlociu va fi prima care se va bucura de noul Rolls Royce Phantom
avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Kerkorian oferteaza pentru Chrysler

Mesaj Scris de Admin la data de 07.04.07 9:47

Kerkorian oferteaza pentru Chrysler Discutiile despre achizitia Chrysler agita piata auto internationala de ceva vreme. Cu totul noua si socanta, dar, cu toate acestea, pe masura spiritului aventurer si speculativ al magnatului, este oferta lui Kirk Kerkorian. Miliardarul american a declarat, ieri, ca pune la bataie 4,5 miliarde de dolari pentru a prelua Chrysler. La aproape zece ani de la prima sa tentativa esuata de preluare a companiei Chrysler, omul de afaceri Kirk Kerkorian isi arata din nou interesul pentru producatorul american de automobile. Cu alte cuvinte, Kerkorian, la cei 89 de ani, nu renunta inca la miscarile investitionale care l-au facut celebru. Kirk Kerkorian este dispus sa ofere 4,5 miliarde dolari pentru controlul diviziei americane a DaimlerChrysler, Chrysler, scrie presa internationala. Kerkorian, anter ...


avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Colectie de mașini de 2.000.000 de euro

Mesaj Scris de Admin la data de 02.04.07 11:36

Colectie de mașini de 2.000.000 de euro
Se spune despre el că, dacă ar fi plecat de la expozitia Zilelor Tuning, efectivul de mașini s-ar fi injumătătit. Mai în glumă, mai în serios, bolizii de lux ai lui Claudiu Pătrașcu, un tânar cu bani din Capitală, pasionat de tuningul auto, au fost vedetele incontestabile ale parcului din Otopeni. Pătrașcu a afișat la expozitia de tuning "bijuteriile"sale în valoare de peste două milioane de euro.


Un Mercedes S 600, modificat, cu o investitie a cărei valoare îi "scapă", dar care costă acum cel putin un sfert de milion de euro, un Mercedes CL 55 AMG, de aproape 100.000 de euro, un Cadillac Escalade de o valoare apropiată sau un Porsche 997 Porsche Turbo care valorează nu mai putin de 250.000 de euro. Acestea sunt doar câteva dintre luxoasele autoturisme care au atras privirile și invidia vizitatorilor. "Eu am mașini de peste două milioane de euro și, dacă le mai adaug pe cele ale prietenilor sau clientilor care au apelat la mine ca să le modific mașinile, este clar cine este (n.red. - a fost) regele expozitiei", spune Claudiu. Un Audi RS4 și un model S3, un Chevrolet Corvette Cabrio, un BMW M3, un Mercedes CLS 500 și unul SL 55 AMG întregesc imperiul auto al tânarului.



Autoturismul Porsche 997 Turbo a fost "inzestrat" în "aboratoarele"firmei de tuning Ghemballa, cu praguri joase, eleroane speciale și aparatură muzicală ultimul răcnet. "Motor ul de 3.500 cmc dezvoltă acum o putere de 650 de cai, iar interiorul este comandat în Germania. Nu mai găsești ceva asemănător, pentru că și rotile sunt făcute pe comandă" explică tânarul. Mașina a fost achizitionată cu 170.000 de euro, iar "chimbarea la fată"a costat încă 80.000 de euro.
Și giganticul Cadillac Escalade este unicat în Româia. "I-am pus cele mai mari rtei care există în tară, i-am coborâ garda la sol, i-am schimbat eșapamentul și i-am pus muzică de 3.000 de wati. Motorul este de 6,2 litri și dezvoltă 403 CP" mai spune tânarul.
avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Jurnaliștii francezi spun că Loganul nu e sigur

Mesaj Scris de Admin la data de 31.03.07 13:41

Jurnaliștii francezi spun că Loganul nu e sigur În urma unui test efectuat de jurnaliștii francezi, aceștia au acordat bulină roșie Loganului în ceea ce privește siguranța la drum. Ei spun că mașina românească nu s-a comportat mulțumitor la frânarea bruscă și la readucerea autoturismului în poziție normală după o manevră de urgență. Potrivit Rompres, oficiali ai Dacia-Renault au infirmat ieri articolul apărut pe pagina de web a Caradisiac, precizând că informația postată este veche și că ulterior a fost retrasă de administratorii site-ului de pe piața auto.
avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Primele falsuri auto chinezesti, in Europa

Mesaj Scris de Admin la data de 30.03.07 16:33

avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

S-a lansat noul Audi TT Roadster

Mesaj Scris de Admin la data de 30.03.07 16:32

avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Volkswagen Crafter - asaltul utilitarelor

Mesaj Scris de Admin la data de 25.03.07 18:46

avatar
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 135929
Data de inscriere : 15/12/2005

Vezi profilul utilizatorului http://talusa1946.forumculture.net

Sus In jos

Re: AUTO----------[1]

Mesaj Scris de Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Pagina 40 din 41 Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41  Urmatorul

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum